استحاله ی ذهنی

ذهن ایرانی، همچون اقلیم کشورش ملون ومتنوع است .انگار،ذهن ایرانی در بستر زمان، از حالتی به حالتی دیگر دایم در تغییر و تحول است.

استحاله ی ذهنی

ذهن ایرانی، همچون اقلیم کشورش ملون ومتنوع است .انگار،ذهن ایرانی در بستر زمان، از حالتی به حالتی دیگر دایم در تغییر و تحول است.

ایران سرای من است

ایران سرای من است.

به نظر عرق میهن پرستی در نزد ایرانیان،علیرغم شعار وطن خواهی،فروکش کرده است.اگربه میزان لازم عرق میهن دوستی در نزد تک تک ایرانیان ساکن در سرزمین ایران وجود داشت،حال و روز امروزمان به مراتب می بایست بهتر از این می شد.در حالی که به نظر می رسد،اقلیم امروز ایران و ایرانیان در شرایط جوی بسیار بدی قرار دارد که عمده دلیلش کم توجهی به این سرزمین مقدس است.ایرانی به خود آ تا ایران سالم بماند.

نظرات  (۲)

سلام العلیکم 

البته ، 

در شاهنامه همه‌چیز جمعست. شما هرچه را که فکر کنید در شاهنامه برای ذهن خردمند آمده ، مگر آنکه کسی خرفتی و کرختی پیشه کند و وضوح شاهنامه را نبیند. 

وب جالبی داری. 

پاسخ:
سلام.بله درسته.شاهنامه یک شیوه زندگی خردمندانه را نشون میده.ممنونم
آیا حس میهن دوستی و ایران خواهی با ترویج خواندن شاهنامه تقویت می شود؟
پاسخ:
خیر مقدم.
بله ،صددر صد،چون شاهنامه ایران 300-400 ساله زیر یوغ و سلطه اعراب را بیدار کرد و آن ها را با ایران و فرهنگ و ارزش هایش آشنا ساخت.
اگر اینطور نبود الان ما نیز مثل مصر یک کشور عربی بودیم....

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی