استحاله ی ذهنی

ذهن ایرانی، همچون اقلیم کشورش ملون ومتنوع است .انگار،ذهن ایرانی در بستر زمان، از حالتی به حالتی دیگر دایم در تغییر و تحول است.

استحاله ی ذهنی

ذهن ایرانی، همچون اقلیم کشورش ملون ومتنوع است .انگار،ذهن ایرانی در بستر زمان، از حالتی به حالتی دیگر دایم در تغییر و تحول است.

ایران سرای من است

خونه تکونی قلب

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۲ ق.ظ

دوست دارم یکی با حرف هاش قلبم رو تکون بده

یکی که عادی نباشه

طوری که وقتی باهاش حرف می زنم روحم تازه بشه ،

سلول های مرده ام زنده بشن

و رقصیدن را بیآغازند و غوغا بپا کنند...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۳
ایران سرا

نظرات  (۳)

کاش یکی بیاد مثلِ بارون باشه
نفسِ آدم رو تازه کنه و هوا رو خوب
یکی که غرقت کنه تویِ خوشی
تا زانو فرو ببرت تویِ عشق
کاش یکی بیاد که مثلِ بارون باشه
گونه هات ‌رو نوازش کنه و قلبت‌ رو لمس
جاری بشه عشقش تویِ رگ‌هات
مثلِ بارون باشه اما قطع نشه بند نیاد!

فاطمه_صابری_نیا
 

پاسخ:
به به چه زیبا گفته

سلام 

من تقریبا همین هستم یعنی اطمینان دارم. ولی بهتره از خودم تعریف نکنم چون مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید. آره . 

همه میگند بلدی اقناعی و عاطفی و منطقی و غیره و ذلک حرف بزنی و... ولی بی کس و ... تنهام.‌

 

برای نیکان ، نظر و درخواستی با شماره تلفن گذاشتم شبیه همین متن شما . کامنت شما رو دیدم سر زدم. آقای نیکان. 

دوست داشتی کامنت بگذار هر چند احتمالا نشه سر بزنم مگر برای نیکان کامنت بگذارم. 

ببخشید. 

کاش منهم چنین شخصی بیابم . 

پاسخ:
درود
دوست خوب نعمته،اما پیدا کردنش سخته و نگه داشتنش سختتر
با نوشته های شما تا حدی آشنا هستم
انشااله یه همدم خوب پیدا کنی

مگه همچین کسی پیدا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
شاید دری به تخته خوردو پیدا شد؛

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی