استحاله ی ذهنی

ذهن ایرانی، همچون اقلیم کشورش ملون ومتنوع است .انگار،ذهن ایرانی در بستر زمان، از حالتی به حالتی دیگر دایم در تغییر و تحول است.

استحاله ی ذهنی

ذهن ایرانی، همچون اقلیم کشورش ملون ومتنوع است .انگار،ذهن ایرانی در بستر زمان، از حالتی به حالتی دیگر دایم در تغییر و تحول است.

ایران سرای من است

مدرسه ی لاکچری

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۱۹ ق.ظ

 آموزشگاه له روزه در سوئیس یکی از برترین آموزشگاه های جهان است. این آموزشگاه سال هاست از سرشناس ترین چهره های جهان میزبانی کرده است.این مدرسه شبانه روزی قدیمی ترین مدرسه شبانه روزی بین المللی سوئیس است. این موسسه دارای دو آموزشگاه در دو مکان زیبا است که بر اساس فصل های بهار و تابستان طراحی شده است.در زمستان، مدرسه به کلبه های چوبی برای اسکی و تفریح دانش آموزان کوچ می کند.این مدرسه به طور میانگین سالانه پذیرای ۴۰۰ دانش آموز با ۹۰ معلم ثبت است.

موسسه له روزه توسط پائول امیل کارنا در سال ۱۸۸۰ ساخته شده است.دانش آموزان این مدرسه در میانگین سنی هشت تا هجده سالگی قرار دارند. این مدرسه شبانه روزی بین المللی دانش آموزان را از 67 کشور پذیرفته و سپس به لحاظ جنسیت (دختر و پسر بودن) آنان را تفکیک می کند. دانش آموزان له روزه معمولا دو زبانه هستند، و آنها مجاز به مطالعه تا چهار زبان در یک زمان نیز خواهند بود.


برخی از فارغ التحصیلان معروف این مدرسه عبارتند از:

شاهزاده رنهیر موناکو، پادشاه آلبرت دوم بلژیک، پادشاه فاروق مصر و محمدرضا پهلوی از ایران.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی